fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > O nás > Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/99 Sb., § 5, odst. 1 a 2, struktura dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.

1. Oficiální název

Sociální služby města Milevska

2. Důvod a způsob založení

Zřizovatel:

Město Milevsko

Základní účel zřízení - domov pro seniory, pečovatelská služba
Hlavní činnost - ubytování, stravování, pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně, sociálně terapeutické činnosti, pomoc při uplatňování práv

Zřizovací listina (ke stažení)

3. Organizační struktura

Organizační struktura

Kontakty

4. Kontaktní spojení

  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Sociální služby města Milevska
    5.května 1510
    399 01 Milevsko

  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Sociální služby města Milevska
    5.května 1510
    399 01 Milevsko

  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí - pátek
    8:00 - 13:00 hod

  • 4.4 Telefonní čísla

    mobilní telefon: +420 606 200 311 (ředitelka)

    4.5 Adresa internetové stránky

    www.socsluzbymilevsko.cz

  • 4.6 Adresa podatelny

    Sociální služby města Milevska
    5.května 1510
    399 01 Milevsko

    Přehled technických nosičů dat, na kterých přijímáme dokumenty v elektronické podobě: USB flash disk

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    Elektronická podatelna

    Další elektronické adresy:

    reditelka@socsluzbymilevsko.cz

  • 4.8 Datová schránka

    e56k7zj

5. Případné platby lze poukázat

Číslo účtu:

6. IČO

75000750

7. DIČ

CZ75000750 Organizace není plátcem DPH

8. Dokumenty

9. Žádosti o informace

Prostřednictvím elektronické pošty: reditelka@socsluzbymilevsko.cz

Prostřednictvím datové schránky (IDDS): e56k7zj

Podání písemně na adresu sídla organizace

Poštou: Sociální služby města Milevska, 5.května 1510, 399 01 Milevsko

Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese

10. Příjem podání a podnětů

Osoba určená k přijímání žádosti a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:

Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel / ředitelka organizace, v případě nepřítomnosti přijímá žádosti o poskytnutí informací zástupce ředitele / ředitelky, tazatel obdrží odpověď / vyjádření k žádosti do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění, na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.

11. Předpisy

  • 11.2 Vydané právní předpisy

12. Úhrady za poskytování informací

  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Nebyly stanoveny žádné sazby za poskytnutí informací.

  • 12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzor licenčních smluv

  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou Sociálními službami města Milevska poskytnuty žádné výhradní licence pode §14a odst.4 zákona č. 106/1999Sb.

14. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

  • V roce 2021 nebyly žádné informace požadovány.
  • V roce 2022 nebyly žádné informace požadovány.